Najczęściej zadawane pytania
W strefie klienta chciałam stworzyć miejsce gdzie możesz znaleźć odpowiedzi na najbardziej powszednie pytania i problemy. Otrzymasz nie tylko informacje “co robić gdy” ale również dokumenty, których możesz używać w sytuacjach typu sprzedaż auta czy stłuczka.
Pytania ogólne
Nie! Oferta do niczego nie zobowiązuje, to Ty decydujesz czy chcesz zawrzeć ubezpieczenie.
Większość towarzystw obecnie pozwala na tzw. zdalne zawarcie ubezpieczenia. Będzie do tego potrzebny adres e-mail oraz telefon.
Nie. O ile dane wszystkich współwłaścicieli pojazdu będą potrzebne to przy zawieraniu ubezpieczenia wystarczy jedna osoba i będzie ona tzw. ubezpieczającym.
Tak, jedynie podanie wszystkich danych zagwarantuje, że oferta będzie dokładna i nie pojawią się błędy lub wahania ceny. Dbam o najwyższe bezpieczeństwo danych osobowych.
O ile przy samym zawarciu ubezpieczenia nie jest konieczne okazywanie przeglądów tak są one niezbędne i towarzystwo może odmówić wypłaty odszkodowania jeśli na dzień szkody nie było ważnego przeglądu.